
Громадська організація «Громадський рух «Соціальна єдність» провела рейд закладами охорони здоров’я Києва щодо доступності медичних послуг для нечуючих людей.
Результати приголомшливі – київські медзаклади не готові швидко надавати допомогу людям з порушенням слуху через брак необхідних засобів для комунікації. Медпрацівники можуть запропонувати нечуючим лише клаптик паперу, ручку, свою людяність та терпіння.
Обслуговування однієї нечуючої людини здатне створити величезну чергу та незадоволення інших відвідувачів, що особливо недоречно під час пандемії COVID-19. Питання однієї хвилини вирішується більше п’яти хвилин, а спілкування супроводжують як комунікаційний, так і психологічний бар'єри.
«Медична сфера Києва зовсім не готова доступно надавати допомогу людям з порушенням слуху, і цю ситуацію треба терміново виправляти. Закликаю Міністерство охорони здоров‘я звернути на це увагу. Коли вам болить, ви спокійно йдете до лікаря і отримуєте допомогу, а як це зробити, людині з порушенням слуху, коли її не розуміють? На сьогодні існує можливість забезпечити зручну комунікацію з нечуючими людьми у будь-яких закладах. Варто лише захотіти та повернутися обличчям до їх потреб», – зауважив Антон Гулідін, секретар громадської організації «Громадський рух «Соціальна єдність».
Команда громадської організації «Громадський рух «Соціальна єдність» докладатиме максимум зусиль, щоб не тільки Київ, а й вся Україна стала доступною для людей з порушеннями слуху різного ступеню. Продовжуємо працювати над тим, щоб кожний українець мав рівні права та можливості і вільно комунікував з навколишнім світом.